Ring oss
031-762 25 22
Vi hjälper dig gärna över telefon så tveka inte att slå oss en signal. Aktuella öppettider för telefonsupporten hittar du här.
Maila oss (24/7)
info@jumpking.se
Använd gärna vårt kontaktformulär eller skicka ditt meddelande direkt till vår info-adress. Vi försöker alltid svara inom 24 timmar.
Kontaktformulär
Vanliga frågor
Om du väljer att betala med Swish, Kort eller Direktbetalning i kassan så har du möjlighet att ändra din leveransadress. Vid Klarna Faktura, Konto eller Delbetalning sker leveranserna till folkbokförd adress och du har ingen möjlighet att i efterhand ändra dessa uppgifter.
Varor som finns i lager levereras alltid ut under nästkommande arbetsdag. Normal leveranstid ligger på 2-4 arbetsdagar beroende på vart i landet som du bor.
Alla leveranser sker med ett spårbart fraktsätt och du kan följa ditt paket genom den transportavisering du fått via e-post efter att ditt paket lämnat oss. Det är väldigt viktigt att du uppger en korrekt e-postadress för att detta ska fungera. DHL kommer att avisera dig via telefon (hemleverans, gods över 20 kg) innan utkörning eller sms (gods under 20kg, DHL Service Point) när du kan
Om det står ”I lager” under själva produkten på vår hemsida så finns den även på vårt lager i Göteborg, redo att skickas eller hämtas. Lagersaldot uppdateras automatiskt och dagliga avstämningar görs så att lagersaldot alltid är aktuellt.
Javisst. Det går alldeles utmärkt. Vi tar emot betalningar på plats via vår kortterminal eller via Swish.
Våra öppettider (lagerbutik/demopark)
Du är alltid varmt välkommen att besöka vår lagerbutik i Göteborg på Kärrlyckegatan 29. Vi hjälper självklart till med lastningen när du köper din studsmatta på plats. Vi tar betalt med kort via vår betalterminal eller med Swish (vi kan ej ta emot kontanter).
Öppettider
Telefonsupport
Mån–tors: 10–12, 13–16
Butik/demopark
Mån–tors: Tag kontakt
Fredag: Stängt