Ring oss

Telefon: 031-762 25 22

Telefontid: Vardagar 10–17
Lunchstängt: 12–13.

Maila oss

E-post: info@jumpking.se

Använd gärna vårt kontaktformulär eller skicka ditt meddelande direkt till vår info-adress. Vi försöker alltid svara inom 24 timmar.

Kontaktformulär

Ditt namn*

Din e-post*

Ditt telefonnummer (valfritt)

Ämne*

Meddelande*

Fem vanliga frågor

Hur kan jag ändra min leveransadress?

Om du väljer att betala med Swish, Kort eller Direktbetalning i kassan så har du möjlighet att ändra din leveransadress. Vid Klarna Faktura, Konto eller Delbetalning sker leveranserna till folkbokförd adress och du har ingen möjlighet att i efterhand ändra dessa uppgifter.

Hur lång leveranstid är det?

Varor som finns i lager levereras alltid ut under nästkommande arbetsdag. Normal leveranstid ligger på 2-4 arbetsdagar beroende på vart i landet som du bor.

Kan man se någonstans när leveransen beräknas?

Alla leveranser sker med ett spårbart fraktsätt och du kan följa ditt paket genom den transportavisering du fått via e-post efter att ditt paket lämnat oss. Det är väldigt viktigt att du uppger en korrekt e-postadress för att detta ska fungera. DHL kommer att avisera dig via telefon (hemleverans, gods över 20 kg) innan utkörning eller sms (gods under 20kg, DHL Service Point) när du kan

Finns min studsmatta på lager?

Om det står “Finns i lager” under själva produkten på vår hemsida så finns den även på vårt lager i Göteborg, redo att skickas eller hämtas. Lagersaldot uppdateras automatiskt och dagliga avstämningar görs så att lagersaldot alltid är aktuellt.

Kan jag köpa från er direkt på plats i lagerbutiken?

Javisst. Det går alldeles utmärkt. Vi tar emot betalningar på plats via vår kortterminal eller via Swish.

Adress & Öppettider

Öppettider (höst/vinter)
Måndag–torsdag: 10–17*
(*Lunchstängt: 12–13)
Fredag–söndag: Stängt

Adress
Kärrlyckegatan 29
418 78 Göteborg